Yedigim en nefis Cigköfte






Allah'ım! Senden Seni sevmeyi, Seni sevenleri sevmeyi ve Senin sevgine ulaştıran ameli yapmayı isterim. Allah'ım! Senin sevgini, bana canımdan, ailemden ve soğuk sudan daha sevgili kıl.
Ravi: Tirmizî, "Deavât", 73



Esselamu Aleykum Ve Rahmetullahi Ve Berekatuhu arkadaslar, uzun zaman oldu Blogumu cok ihmal ettim.

Bir iki haftadir bu fotolari paylasmak istiyorum kismet bugüneymis, 3 günlük Duisburg gezimizde bu nefis yemekleri bizim icin hazirlayan ve evinde cok güzel agirlayan sevgili Hatice ablama cok tesekkür ediyorum.
iyiki varsiniz sizleri cok seviyorum, harika zaman gecirdik her yönüyle tadi damagimda kaldi...


Su harika sofraya bakarmisiniz cigköftesi Mantisi oh misss....

Rabbim herkesin karsisina böyle güzel insanlar cikarsin, muhabbetimiz daim olsun insallah.


Bir fotoda yapilirken cekeyim dedim

Insallah Hatice ablamin vesilesiyle bu güzel resimleri paylasarak bloguma kaldigim yerden devam edecegim.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...