Ablamin ellerinden

Almanya tatlilimiz cok güzel gecti canlarim, benim ufakliklar biraz hava degisimi neticesiyle az hastalansada hersey cok güzeldi. Uzun zaman sonra annecigimi gördüm, canim Annem bana sarilip gözyaslarini tutamadi bir bucuk sene görüsememek ikimizede cok uzun gelmisti.



Ablamin, Annemlerin gelisi icin hazirladigi firin Kebabi






Ablam diye söylemiyorum yemekleri süper olur, en güzelide sicacik bir insandir canim ablam benim üc kücük cocuguna ragmen iki hafta boyunca cok güzel agirladi bizi allah razi olsun.
Mutfagim olmasina ragmen actirmadi orayi bana.


Buda birkacgün sonra yegenimin 2. yas günü icin hazirladigi pastalardan birtanesi...


2 yorum:

  1. Nefis gozukuyor yemekler afiyet olsun :) Keske abla degilde kardes olsaymisim bende Turkiye gezilerimde ablam tarafindan simartilirdim :) simdi simartmasi gereken benim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim,

      ablalikta güzel bence ama tabi kücük olup simartilmak daha güzel :)

      Sil

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...