Pandispanya / Biskuitboden

Selamun aleykum arkadaslar, su son haftalarda bir kosturmaca oldu bizim evde, her ikinci gün misagfir agirladim tatli yorgunluk derlerya iste öyle yoruldum birazcik :)

Kis basladi ve eminim hepiniz kis hazirliklarinizi tamamlamissinizdir, ben daha yeni baslayacagim fakat burada normal cünki biz burada aslinda yaz hazirligi yapiyoruz, kisin burda meyve sebzeler daha güzel malum ilklim farkli.

Bugün buzluk hazirliklarina baslayalim diyorum benim gibi gec kalanlar buyrun birlikte baslayalim tarifler benden yapmasi sizden :)

Öncesinde evde hazirlayacaginiz güzel Yaspastalar icin Kolay Pandispanya tarifi vermek istiyorum.

Yuvarlak Pastakalibi icin: 3 adet Yumurta, 150g seker, 150g Un, 1p. vanila, 1tk kabartmatozu, 3 yk su

Resimde gördügünz gibi yumurta sarisi ve seker cirpilir, üzerine un ve kabartmatozu elenir vanila, su eklenerek cirpilir. Enson ayri bir kabta cirpilan yumurta aki cirpmadan yavasca karistirilir.
Püf noktasida burada yumurta akini eklerken cipmamak ve baloncuklari soldurmamak.

Karisimi yagli kagit serilmis kaliba dökerek firinda yaklasik 10-15 dak. üzeri hafif kizarana dek pisirilir.

tarifimde güzel olan herzaman iyi olmasi ve kaliba göre artirabilmek.
Kalibiniz büyüdükce Yumurta sayisini artirip ve her yumurtaya 50g un ve 50g seker hesaplamalisiniz  ve tabi suyuda artirmalisiniz.

Allahin Rahmeti üzerinize olsun sevgiyle ...

1 yorum:

  1. Ne güzel yaz hazirligi,bende pandispanya tarifimde degisiklik yapmak istiyordum,sizinkiyle yeniden denicem,cok tesekkürler!

    YanıtlaSil

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...