Manti yapimi

Selamun aleykum arkadaslar buzluk hazirliklarim devam ediyor ilk olarak manti tarifimi paylasmak istedim, tabiki bu cogu evde bilinen yapilan birsey ama olsun :)

1kilo un, 4 adet buyuk boy yumurta, 2 tk tuz, aldigi kadar su, hamur kulak memesinden az daha sert olacak

700g kiyma 3 adet sogan ,tuz,karabiber,kirmizibiber, soganlari rondodan gecirdim damak tadiniza göre daha fazla sogan kullanabilirsiniz

Yogurulan hamur on parcaya bölünür ve yuvarlanip dinlendirilir daha sonra tek tek acilarak resimdeki gibi kesip doldurulur. Biz mantiyi normalde elde dolduruyoruz fakat ben yalniz yaptigim icin böyle daha iyi oluyor.

Mantilari sikarken yarim veya tüm yufkayi bitirince hafif unlanmis sekilde tabakla az buzlukta bekletip posete aliyorum.


bugünlük bukadar bakalim yarin sirada ne var?

AEO canlarim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...