Wadi Shab - Umman

Wadi Shab`dan birkac kare



Güzel bir Haftasonu gezisiydi nerdeyse iki hafta olacak ve ben resimleri paylasmakta geciktim, hos paylasilacak bircok sey var ama fark ettiginiz gibi son günlerde fazla zaman bulamiyorum.


Ummana gelipte Allahimin yeryüzünde yarattigi bu güzellikleri görmemek olmaz.

Sevgili Nurdan ablam ve ailesiyle cok keyifli vakit gecirdik, Hasemasini giyen suya atladi, tabi ben herzaman oldugu gibi birazda bebegim nedeniyle hasema götürmedim fakat daha sonra dayanamayip feracemle yüzdüm :) iyiki öyle yaptim cünki bu güzel yere ulasabilmek icin, önce park yerinden kayikla gölün diger tarafina gecirildik bunun icin kisi basina 200 baisa istiyorlar. Daha sonra yaklasik 20 dak. yürüdük, gitmek isteyenlere mutlaka spor ayakkabisi ve yiyecek iceceklerini sirt cantasinda götürmelerini tavsiye ederim.

Biz bu kez Wadi `nin ilk kismini gördük, diger yerlere dagin eteginden dar yerlerden yürüyerek ulasiliyor.
Yürüme mesafesi uzun oldugu icin cocuklarimla bunu göze alamadim ama insallah birdahaki sefere görmek isterim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...