Libya-Tripoli

Tripoli...

Haziran´2010 dan beri yasadigimiz yer :)

Buraya gelmeden önce Libya hakkinda okuduklarimdan dolayi cok endiseliydim.

Ve dogrusunu söylemek gerekirse ilk zamanlar buradan cokta hoslandigim söylenemez, burada yeni olmam ve ailemden cok uzakta olmamdan kaynaklanabilir.
Cevreyi tanimaya basladikca hicte öyle kötü bir yer oldugunu düsünmüyorum, Libyahalki türklere karsi cok sicak ,zanedersem diger yabancilara karsi´da öyleler. Yüksek avlulu evlere (villa´lara) bayildim cok güzel, burada Sosyal hayat arkadaslarinla bir Cafe´ye veya lokantaya gitmekten ibaret, fakat havasi ve sakin halki insanin stressiz huzurlu bir hayat yasamasini sagliyor. Tripoli´de yasayan türklerin sayisi gittikce artiyor, yani buraya gelmeyi düsünenler yanliz kalmaktan korkmasin cünki benimde kisa bir zaman´da güzel bir arkadas cevrem oldu.
Alismasi zor olan tek sey Trafigi ve Yemekkonusu, tabiki Türkiye´den gelen mamüller, cesitler gitdikce cogaliyor fakat Sebze ve Meyve türkiye´deki,almanya´daki kadar zengin degil. Trafig´e gelince büyük bir felaket hic kural tanimiyorlar ben önceden almanya´ya bakis türkiyede´ki trafik´ten nefret ederdim ama burasi bu konuda hicbir yerle kiyaslanamaz.

Arkadaslar insan nerede olursa olsun dünyayi o kücük penceresinden nasil görmek isterse öyle görür, yani mutluluk ve huzur insanin kendi elinde, ben burada olmaktan en önemlisi´de Esim ve Oglumla birlikte olmaktan cok mutluyum...

Firsat buldukca insallah en kisa zamanda yeniden yorumlamaya calisacagim ve sizlerle cektigim Resimleri paylasacagim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,

Fikir ve önerileriniz, icinizden gecenler benim icin cok önemli;
Güzel seyler paylasma dilegiyle...